sobota, 16 lutego 2013

Usta :D

Dzisiaj napisze o kosmetykach do ust :)

Najpierw będzie błyszczyk nawilżający blubel z ziaji.






Moja opinia:
Błyszczyk bardzo ładnie pachnie i dobrze nawilża,miałam strasznie spierzchnięte usta i po użyciu były dobrze nawilżone lecz gdy wysmaruje sie usta są troche jak byś miała na nich olej.Może jeszcze kiedyś kupie ale narazie sie nie zapowiada na to.

Koszt:6.50 zł
Ja kupiłam: drogeria Rapido
Moja ocena: 6,5/10

A teraz próbka z Oriflame
Moja opinia:
Bardzo ładnie pachnie lecz nie nawilża zbyt dużo osobiście nie kupie jej.

Moja ocena:5/10

Krem do skórek i ust o zapachu migdału z Oriflame 
Moja ocena:
Bardzo ładnie pachnie dobrze nawilża, nie czuć że ma sie go na ustach,bardzo dobrze nawilża.Napewno jeszcze  go kiedyś kupie.

Koszt:10 zł
Kupiłam:Oriflame
Ocena:10/10

Reszta zdjęć:

Pudełko
konsystencja

Polecam kupować różne kosmetyki z Oriflame 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz